Schone omgevingen zijn belangrijker dan ooit vanwege corona. Schoonmaakbedrijf CSU heeft dan ook laten zien dat zij wendbaar, krachtig én persoonlijk te werk gaan als het aankomt op de bedrijfsvoering.
Van glazenwasserij tot totaaldienstverlener
In 1968 opende Cor van der Heijden zijn eenmanszaak ‘Cleaning Service’. Sindsdien is het bedrijf uitgegroeid tot een landelijk, full-service schoonmaakbedrijf. Het familiebedrijf heeft altijd al de focus gelegd bij het opbouwen van goede relaties met zowel klant als medewerker. CSU is dan ook meermaals beloond met prijzen en certificaten op dit gebied, bijvoorbeeld de titel ‘Top Employer Nederland’.
Wendbaar en (sociaal) innovatief
De jury was geënthousiasmeerd door de pitches van CSU. ,,CSU heeft tijdens de Corona crisis bewezen hoe wendbaar het bedrijf is. Viel de vraag van het bedrijfsleven voor een belangrijk deel weg, zag CSU kans, onder meer in de zorgsector om zijn portfolio te verbreden en te verbeteren, waardoor zij geen medewerkers behoefden te ontslaan. Ook in technologische en sociale innovaties is CSU een absolute koploper in de branche. Zo is er een gedurfde samenwerking met bouwbedrijf Heijmans voor het slimme sensorsysteem Be Sense,” aldus voorzitter Martin van Pernis namens de Koning Willem I Stichting.